Hurra, avagy az elso minusz kilok :)

Ujra itt vagyok, kicsit remenykedve, bizalommal telve.

Az elozo posztban megfogadottaknak nagyjat sikerult betartani, igy el is ertem a 93kg-ot. Ez teljesen megfelel az elvart celnak es utemtervnek. Sikerult a helyes kajalassal zsirt egetni es izmot gyarapitani, ez mar szemmel is latszik. Fotok hamarosan :) Nem lettem MEG herkulesi alkat, de mondjuk azt, hogy jo uton haladok, az elso lepeseket megtettem az uton :D Sokkal fittebbnek erzem magam, szerencsere a gerincproblema is elkerulni latszik. Mert ugye elfelejtettem megirni az elozo posztokban, hogy 2 kiszakadt gerincserv utan kezdtem neki a dolgoknak, szoval nem konnyu, de bebizonyitom, hogy igy sem lehetetlen :)

Hamarosan jelentkezem a tovabbi eredmenyekkel ;)

Testsuly: 93kg (2015.06.01)
Testzsir es izom: majd ha lesz megfelelo apparat hozza, akkor beirom :)