Minden kezdet nehez...

Sziasztok! Mar reg bongesztem az internetet, es lattam, hogy eleg sokan kezdik el a fitt eletmodjukkal kapcsolatos blogjukat. Ami szomoru, hogy a legtobb rovid eletu, par bejegyzes utan megszakad. Remelem ez itt mashogy lesz, mivel ezt is egyfajta motivaciokent fogom fel. Ha masok is latjak, hogy mit csinalok, kevesbe keresek kibuvokat, csalos napokat. Persze azert is leirom a tortenetem, hogy masokat is motivaljak. Ha egy ember elkezd egeszsegesebben elni ennek hatasara, mar megerte :)

Lassuk a medvet...

Eloszor is az ekezetek miatt elnezest kell kerjek. Nemetorszagban elek immaron fel eve, es sajnos itt a magyar billentyuzet ritka :) 

Mi is a motivacio es mit szeretnek elerni? Eleg jol korvonalazodtak az elkepzeleseim. Elso sorban par napja a facebook-on fogadtam meg 35. szuletesnapom alkalmaval azt, hogy 2015 junius vegere 95kg-rol lefogyok 90kg-ra, illetve lenyomom egyben a 100 fekvot. A fogadalomtetel ota eltelt par nap, egyelore a fekvoben fejlodtem (25 helyett mar megy a 30), a sulyom viszont stagnal, sot, 96kg is voltam. Valoszinu, hogy az etkezesemen kell meg kicsit alakitani, amit ma meg is fogok tenni. Elolvastam mar szamtalan szakmai cikket, ezeket kozze is teszem majd itt, nagyon hasznosak. Kicsi szamolast igenyel, de szerintem meg fogja erni, mert jelenleg csak sotetben tapogatozom, fogalmam sincs, mennyi szenhidratot es feherjet vihetek be, pedig ez alap lenne, mert ugye a feherjebol akkora baj nem lehet, max. deficitben valamennyi izmot veszitek, viszont a szenhidratot pontosan kellene tudnom.

Este szamolgatas, excelezes es majd kozze teszem az eredmenyt :)

U.i.: Es persze teszek kozze adatokat a testemrol, illetve mindezt fotokkal is megtamogatom, hogy lassuk, honnan indultunk es merre is tartunk :)


Címkék: fitness, fogyokura, edzes