Visszatertem :)

Ujra itt vagyok egy kis szunet utan. Az edzesekbol tobb okbol is vissza kellett kicsit vegyek. Sajnos elkovettem a legelemibb hibat, tuledzettem magam. Az utolso futas + kozben rengeteg fekvotamasz edzesnel mar ereztem, hogy tul sok, mar nem esett olyan jol, mint addig. Ha ilyet erzel, akkor kezdj el gyanakodni, hogy nem jo valami. Veletlenul se az jusson az eszebe hogy feladod, hanem az, hogy mit tudnal valtoztatni, hogy ujra mozogni, sportolni tudj. 

Most ujra elkezdem rendszeresiteni a futast, csak most egy darabig kulonveszem a fekvoktol es egyeb erogyakorlatoktol, illetve visszaveszek a tavbol is, ugyanis a vegen mar 8-12 kilometereket futottam, ami soknak bizonyult. Most maradok 2 hetig az 1 het / 3 futas / 3-4 km-nel es meglatjuk. Mivel a fonokom nincs most 2 hetig, igy az irodaban is tudom tolni a fekvoket, igy azt megprobalom minden napra beutemezni, 100 db-ot egy nap, 8 orara lebontva. Ezt is 2 hetig, es meglatjuk, mire jutok.

A fekvot egyebent ajanlom mindenkinek, noknek es ferfiaknak egyarant. Nem kell hozza semmilyen eszkoz az akaraton kivul, igy olcson meguszhato. Kulonfele verzioi vannak, igy a legedzetlenebbtol a nagyon erosekig mindenki megtalalja a sajat fekvotamaszat. Aki kezdo, ajanlom a napi rendszeressegu falnak tamaszkodos verziot. Kb. 1 meterre allsz a faltol, elore nyujtod a karod, nekitamaszkodsz a falnak es csinalod a fuggoleges fekvotamaszt. Erdemes elotte 1-2 percig karkorzesekkel, konyokbol korzesekkel bemelegiteni kicsit a karokat. Figyeljetek meg, ha ezt minden nap megcsinaljatok (napi 20-30 darab, 5-os ismetlesekkel), akkor 2 het alatt mar nagyon konnyunek fogjatok erezni, es lehet egy kicsit tavolabb allni a faltol. 

A nehezitett verziokat is leirom majd, addig is hajra :D

wall-push-up.jpg