Hamarosan 90 alatt :)

Elerkezett az ido, most menni fog, erzem :) Sok csalas es a mozgas teljes kihagyasa utan 2 het alatt elertem ugyanoda, ahol abbahagytam. Reggel 90,5 kg voltam, szoval ha jol szamolom, legkesobb 2 heten belul meglesz a hon ahitott 8x kg testsuly :)

Hogy hogyan ertem el ilyen gyorsan ujra? Alap a napi 3 orankenti etkezes. Aki ezt az igencsak egyszeru dolgot nem csinalja, ne szamitson semmi jora. Ha keveset eszik es igy le is fogy, a szervezet eljut majd egy olyan szintre, ahol egyszer csak lemerul es elkezd tapanyag utan sovarogni es jonnek majd a falasi rohamok. Tudom, tapasztalat... :) 

Ha egyszer eldontod, hogy a nap mely idoszakaiban eszel, es csakis akkor, akkor hidd el, megjon gyorsan az eredmeny. Nalam most 15 oras etkezes kozeleg, igy keszitem a szokasos uzsonnat, mivel sikerult 12:00-kor ebedelni. Altalaban feherjeben nagyon gazdag Hütten(Frisch)käse-t szoktam enni, aminek a magyar megfeleloje a Cottage Cheese :) Jo magyaros, de ilyen neven talalod meg a boltban. Feldobhatod gyumolcssel, zoldseggel izles szerint, igy minden nap uj izvilagot kapsz. Egy dobozban olyan 25g feherje van es nagyon keves szenhidrat, szoval igazan jo cucc :) Vigyazni, hogy ne banannal edd mar delutan, hacsak nem egy edzes elott allsz.

Ja, es meg valami. A ketelkedoknek: igen, jol lehet vele lakni, meg  a hozzam hasonlo 90kg koruli embereknek is. Legalabbis a kovetkezo, 6 orai kajalasig :)

Jo etvagyat :) 

fullsizerender.jpg